Muskelökning

19 resultat

Listan nedan innehåller en rad produkter som är noggrant utformade för att öka muskelmassa och förbättra prestanda vid h[rd träning, för att ge bättre och snabbare resultat. Vi erbjuder högkvalitativa proteintillskott, avancerade allt-i-ett blandningar och mycket mer som du behöver för att få ut så mycket som möjligt av din träning. 

Vårt sortiment lämpar sig för:
•    Dig som på ett snabbt och hållbart sätt vill öka i styrka och muskelmassa.
•    Kroppsbyggare och idrottare vars mål är att förbättra fysiken och öka effekten av träning.
•    Dig som vill förbättra dina idrottsprestationer, återhämta dig ordentligt efter träning och öka ditt dagliga intag av protein. 

Träningsprogram (passar nybörjare)
För att bibehålla och öka din muskelmassa krävs en hel del arbete och varierad träning. Förslaget på träning omfattar 4 träningspass i veckan.
Vi rekommenderar att du uppsöker hjälp och ytterligare information om övningarna av en expert för att säkerställa rätt teknik. Börja alltid med uppvärmning för att undvika skador. Vila 1-2 minuter mellan varje set. Välj en vikt där du endast kan utföra 8-10 repetitioner. Detta är antalet reps som visats vara mest effektivt för hypertrofi: muskelförstoring. Om du istället vill öka i styrka bör du sänka repsmängden till 5-6 reps och öka vikterna. Om du känner att du kan utföra fler reps efter 10 bör du höja vikten. 
Dag 1: Bröst, axlar och triceps
  • Bänkpress: 4 set - 8-10 reps
  • Lutande bänkpress: 4 set - 8-10 reps
  • Stående militärpress: 4 set 8-10 reps
  • Tricepsextension i kabel: 4 set - 6-8 reps
  • Dips: 4 set - max (om du kan göra mer än 10 med din kroppsvikt, prova ett viktbälte) 
Dag 2: Ben i maskiner
  • Benpress: 4 set - 8-10 reps
  • Benspark: 4 set - 8-10 reps
  • Liggande benböj - 8-10 reps
  • Tåhävning med vikt: 8-10 reps
Dag 3: Rygg och biceps
  • Pull downs: 4 set - 8-10 reps
  • Sittande rodd: 4 set - 8-10 reps
  • Stående rodd: 4 set - 8-10 reps
  • Vertikal rodd: 4 set - 8-10 reps
  • Bicepcurls: 4 set - 8-10 reps
Dag 4: Ben med fria vikter
  • Knäböj: 4 set - 8-10 reps
  • Marklyft: 4 set - 8-10 reps
  • Tåhävningar: 4 set - 8-10 reps
  • Situps: 4 set - 8-10 reps
Vi rekommenderar att du konsulterar en läkare innan du påbörjar ett tufft träningsprogram, eftersom du bör vara vid gott hälsotillstånd innan du börjar träna hårt. Om du tidigare varit skadad bör du anpassa din träning efter detta, och ta hjälp av en fysioterapeut eller personlig tränare.

Kost
För att öka i muskelmassa krävs inte bara hård träning utan även rätt sorts mat. Att bulka är ett välkänt uttryck inom gymvärlden, och är konceptet att öka matintaget för att öka i kroppsvikt och därmed muskelmassa. Dock vet få vilken kost de egentligen bör inta för en lyckad bulk. Läs vårt blogginlägg här för konkreta tips. I allmänhet innebär en bulk att långsamt öka i kroppsvikt för att ge kroppen tillräckligt med energi för att omvandla energi från maten till muskler. För att kunna göra detta måste vi få i oss mer energi än vi gör av med. Notera att en bulk inte behöver innebära en ökad fettmassa: detta beror på ditt energiintag och vilka källor du väljer att få enrgin från. En sund och varierad kost är fortfarande viktigt. 

Ibland kan det vara svårt att få i sig all energi man behöver endast från naturlig kost, särskilt om du inte har tid att laga mat och äta hela tiden. Därför kan tillskott vara ett bra komplement. Gainers är populära tillskott som består av en sund blandning av protein, kolhydrater och fett, för att ge dig energi när du inte hinner äta en balanserad måltid. Kolhydrater är särskilt viktiga under en bulk, och därför rekommenderar vi att dricka Mass Recovery efter träningspass, eftersom denna dryck består av de rätta proportionerna kolhydrater och protein för att säkerställa snabb återhämtning. 

Kolla in listan nedan för att se några av de bästa produkterna vi erbjuder för lyckad muskelökning!

Sortera:
Filtrera
Erbjudande

Mass Tribulus Terrestris

EXTRA 30% rabatt på PILLER!

 EXTRA 30% rabatt på PILLER. KOD: PILL30
KOD: PILL30
308 kr
Erbjudande

Mass Beta Alanine

EXTRA 30% rabatt på AMINOS

 EXTRA 30% rabatt på AMINOS. KOD: PWO30
KOD: PWO30
från 213 kr
Erbjudande

Mass iBCAA Powder

EXTRA 30% rabatt på AMINOS

 EXTRA 30% rabatt på AMINOS. KOD: PWO30
KOD: PWO30
4.25 4
från 201 kr
Erbjudande

Nutrend Creaport - 600g

EXTRA 30% rabatt på PILLER!

 EXTRA 30% rabatt på PILLER. KOD: PILL30
KOD: PILL30
189 kr
Erbjudande

Optimum Nutrition Gold Standard 100% Whey

Spara 15% på Optimum Nutrition

Protein power! Optimum Nutrition ger dig nu 15% exklusiv rabatt, endast under begränsad tid. Handla deras superprodukter nu! Använd koden OPTIMUM15
Använd koden OPTIMUM15
4.67 6
från 299 kr
Erbjudande

Optimum Nutrition Serious Mass

Spara 15% på Optimum Nutrition

Protein power! Optimum Nutrition ger dig nu 15% exklusiv rabatt, endast under begränsad tid. Handla deras superprodukter nu! Använd koden OPTIMUM15
Använd koden OPTIMUM15
5.0 1
778 kr
Erbjudande

Optimum Nutrition Glycomaize Unflavoured Powder - 2kg

Spara 15% på Optimum Nutrition

Protein power! Optimum Nutrition ger dig nu 15% exklusiv rabatt, endast under begränsad tid. Handla deras superprodukter nu! Använd koden OPTIMUM15
Använd koden OPTIMUM15
229 kr

har lagts till din kundorg

Tyvärr, det verkar ha uppstått ett fel. Var god och försök igen.

Antal:

Summa: ( produkter I din kundkorg)